czwartek, 24 listopada 2016

Obkupiłam się xD

Cześć.
Matka siedzi w domu i świruje ;p Tym sposobem poczyniłam mnóstwo zamówień. Tak. Mąż o wszystkim wiedział i mnie nie zabił :D Co ciekawe oboje poszaleliśmy już z prezentami pod choinkę dla siebie, ale o tym kiedy indziej. Zdecydowanie nam odbiło ^^


Bluza od Greyse do noszenia chuścioszka. Ah ah. Jest fajnie, bo na prawdę się wkręciłam. I kolor taki ładny i ciepła i funkcjonalna. Na mrozy może nie, ale do zera stopni się ponoć sprawdza :)

Gałgan! Czapka ze sklepu youtuberki Szusz. Robiona ręcznie w Polsce, całkiem wyjątkowa, fajnie leży. Unikalna i niesiecówkowa. A skusiłam się i tyle.

Szaaaal <3 W pięknych kolorach. Szarość i brudny róż to moje tegoroczne, jesienne kolory. Obłędny, wielki i mięciutki!


Buty, buty, buty, buuuuty...

Eskimoski lubię i zamówiłam nowe. Poprzednie miałam za 30zł z chińczyka przez 4 lata i uwierzycie, że się nie pokrzywiły jak większość tych butów? Cały czas wyglądały ok! Dopiero w środku mi się coś materiał poprzecierał i czas na wymianę :)
Traperki to u mnie coś nowego. Są przeurocze i pasują mi do szala i czapki.
Kaloszki ala meliski w tej chwili to już trochę za zimno, ale na pewno się jeszcze kiedyś przydadzą. Dawno już takie chciałam a trafiłam je na wyprzedaży za 25zł.
Wysokie kozaki to też coś co dawno chciałam. Ubieram w cieplejsze i suche dni. Czuje się w nich bardziej kobieco, a tego mi było trzeba :)


Koszula flanelowa z H&M. Kupiłam zupełnie przypadkiem, gdy wpadłam bo basicowe koszulki, ale jest na prawdę bardzo fajna i mięciutka. I kolory takie wyjątkowe :) Do tego kupiłam sobie jeszcze 3 zwykłe koszulki. Jedną białą, drugą czarno-białą w paski i trzecią w kolorze brudnego różu.

No także w tym miesiącu sobie poszalałam. W przyszłym kupuję tylko czarne rurki i jedną bluzkę i daję trochę poszaleć mężowi :) Muszę też zrobić przegląd szafy i co nienoszone pooddawać/ posprzedawać. 

W najbliższym czasie będzie trochę mamowo-dziecięcych postów. Mam nadzieję, że zmiany takie wyjdą fajnie na blogu ^^

Kurczęę, ale wiecie co? Teraz ma być czarny piątek i coś czuje, że moooże jeszcze coś zakupie HyhyHy ;D A Wy macie jakieś promocyjne plany ? 



1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)