piątek, 18 listopada 2016

Nowości Avon

Hej, hej ;)
Masakra jak mi się dawno nie pisało. Post rozpoczęty, zdjęcia wstawione, a u mnie lenistwo. Dni mi kurcze jakoś uciekają i nie umiem do końca się ogarnąć. Ciągle jeszcze buzują chyba we mnie hormony, mam milion myśli na minute, miliony planów. Wszystko mi tak zaśmieca mózg, a codzienne czynności jakoś leżą odłogiem. Czas ucieka na odsypianiu nieprzespanych nocy. I bynajmniej nie przez synka, a przez własną głupotę. Zamiast w nocy spać to myślę, kombinuje, planuje, czytam, wymyślam. Co kupić, co zrobić, gdzie pojechać, po co i za ile. Zwariuje ze sobą. A praca na studia dalej leży. Oszaleje serio ;p Nieraz oczy mi się kleją, mały pięknie śpi, a ja nie mogę i męczę się na własne życzenie. Durności. Jak żyć? ;D Czas wziąć się w garść, bo znów może być za późno... No, ale dość marudzenia, dziś mała aktualizacja kosmetyczna :)

Pokaże Wam moje malutkie nowości kosmetyczne. Zakupy poczynione jeszcze w październiku, ale wciąż jeszcze nietknięte.

Nowości od Avon:
Pianka do mycia ciała i żel do twarzy na noc z serii Planet Spa - prezent za 1zł
Krem do depilacji bikini - od lat ten sam
Little Red Dress - nowy zapach

Pokusiłam się też o zakup zestawy pierścionków. Wahałam się pomiędzy dwoma, ale ostatecznie wybrałam ten po lewej. Za 5 pierścionków 25 zł :) Są bardzo fajne, a najbardziej do gustu przypadł mi ten środkowy. W sumie jak znowu będzie można nabyć te pierścionki to kupię sobie i ten drugi zestaw. Muszę przejrzeć teraz świąteczne katalogi.


Pod koniec października byłam też kolejny raz na paznokciach hybrydowych. Poprzednie trzymały się 3 tygodnie bez żadnego odprysku i zmieniłam tylko dlatego, że był już duży odrost. Te ze zdjęcia też już mam prawie 3 tygodnie. Jestem ogólnie bardzo zadowolona, ale następny raz robię hybrydy przed świętami, żeby trochę paznokcie odpoczęły :) A na święta skuszę się chyba na klasyczną czerwień! Oczywiście Wam pokażę :)


Tymczasem uciekam, bo wychodzę do kawiarni z małym na chustospotkanie, a o nim wspomnę niebawem :) A przez resztę dnia mam się zamiar wziąć do roboty.
~ Bajuuu ...



1 komentarz:

  1. zastanawiałam się nad tymi pierścionkami:) Może na gwiazdkę sobie sprawię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)