piątek, 1 lipca 2016

Denko Czerwiec

Cześć!
Dziś krótki wpis, gdyż czas na małe denko z zakończonego wczoraj miesiąca. W sumie jest trochę tych produktów, myślę że jak na mnie to nawet dużo. Żele, mydło i pasta oczywiście używane z mężem ;d Dołączam krótkie opisy do produktów. Wiecie, że u mnie to denko ma bardziej funkcje kontroli niż jakiejś rzetelnej oceny kosmetyków. Chociaż jak trafię na jakiś wyjątkowy produkt, który mnie zadziwi to na pewno napiszę o nim więcej lub zrecenzuje, ale cóż można o zwykłych drogeryjnych produktach napisać. Sprawdził się bądź nie - proste :) Zapraszam i piszcie czy używałyście, któryś z poniższych produktów.

A więc:
  • dwa żele pod prysznic Original Source - żele jak żele, każdy pewnie dobrze wie, że są fajne, dobrze się pienią, są wydajne, super zapach, żadnych podrażnień.
  • mydło w płynie Tesco - moim zdaniem fajne mydełko w super cenie, litr kosztuje 4 zł z hakiem, ładny zapach :)
  • pasta do zębów Mintperfekt Ziaja - bardzo dobra pasta, zapewnia świeżość, mam też wrażenie, że odrobinę wybiela, ma zielone oznaczenie co mówi, że bliżej jej do naturalnego składu.
  • peeling gruboziarnisty do twarzy Lirene - lubię czasem użyć peelingu, ten działał bardzo fajnie, dawał poczucie oczyszczenia twarzy, przyjemny w użyciu.
  • żel do higieny intymnej Perfecta Mama - żel jak żel... za wielkiej skuteczności chyba nie miał, bo i tak w ciąży mnie nieco męczą infekcje, dodatkowo według analiz Sroki skład jest dość słaby, nie wrócę na pewno do niego.
  • szampon do włosów Farmona Radical - trzeba przyznać, że włosy mi tak nie wypadają ! :D
  • żel do stóp Avon Foot Works - ah no nic specjalnego, ale coś tam nawilżał.
Zamienniki:
  • kremowy żel pod prysznic z olejem macadamia Avon Skin so Soft - jestem w trakcie używania, bardzo przyjemny, kremowy, świetnie się pieni, ładnie nawilża, brak podrażnień :)
  • mydło w płynie dokładnie to samo 
  • pasta do zębów również identyczna
  • płyn ginekologiczny dla kobiet w ciąży i po porodzie Dzidziuś - według analizy ma bardzo przyzwoity skład, wiąże z nim nadzieję, że trochę pomoże :)
  • szampon do włosów z odżywką 2w1, grejpfrut i marakuja Avon Naturals - kupiłam zupełnie przypadkiem, bo dla konsultantek był dostępny w cenie 4,99zł, byłam w szoku gdy zobaczyłam jak przyszedł, że ma aż 750ml pojemności :O
  • chłodzący żel do stóp, ananasowy sorbet Avon Foot Works - tym razem wybrałam chłodzący, bo troszeczkę mi czasem puchną stopy w tym okresie, ładny zapach :) 

Okej zatem to tyle. Ja uciekam, bo dziś mamy dzień sprzątania. Fajnie by było gdybym zaczęła jeszcze dziś prasowanie, napisała plan porodu i może zrobiła jakiś kroczek w pisaniu mojej pracy inżynierskiej, ale nie wiem czy to wykonalne. Jeszcze siostra moja ma dziś urodziny i fajnie by było podjechać choć na chwilę :) Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)