czwartek, 30 czerwca 2016

Szybki tydzień :)

Hej!
Ale mi szybko przeleciał tydzień! Pisałam właśnie do Was ostatnio w czwartek i to w złym humorze. Ale tymczasem poradziłam sobie ze wszystkim jakoś. Pranie ubranek co prawda trochę się przeciągnęło, bo jest tego bardzo dużo, a jednak chciałam wszystko naraz. Jednak na tę chwilę już kończę. Teraz tylko jutro i pojutrze zrobię akcję - prasowanie i spakuje swoją torbę do szpitala i mogę rodzić ;d
To był całkiem fajny tydzień. Polacy wygrali mecz ze Szwajcarią, Anglicy w ciągu jednego tygodnia wyszli z Euro aż DWA razy :D W weekend mieliśmy trochę atrakcji. Sobota co prawda była mega gorąca i duszna, potem był ten mecz i tak trochę zamarudziliśmy wieczorem, ale w niedziele byliśmy np na Targach Czasu Wolnego i na Dniu Rzeki w Opolu. Na targach się trochę pokręciliśmy, ale niestety trochę się rozczarowaliśmy, bo miały być np loty balonem na uwięzi, ale chyba pogoda pokrzyżowała organizatorom plany. Ale za to wzięliśmy udział w paru konkursach i ogólnie fajnie, że człowiek gdzieś tam się wyrwał :)


Z okazji Dni Rzeki organizowane były rejsy statkiem Opolanin, W parku nadodrzańskim oczywiście było mnóstwo atrakcji dla dzieci. Wodne kule, wielkie dmuchańce i w ogóle mnóstwo fajnych zajęć. Ahh lubię to moje miasto, jest na prawdę dużo takich atrakcji dla rodzin zwłaszcza :)


O a tak Mati się jeszcze bawił na targach :)

Od tygodnia też wyciągnęłam w końcu książkę, którą dostaliśmy od kogoś w dniu ślubu i tak stwierdziłam, że w końcu poczytam. To taka specyficzna książka. Czyta się po kartce dziennie i jest to rozpisane na cały rok. Aktualnie czytamy od połowy bo właśnie od kartki "23 czerwca". No i tak we dwójkę staramy się codziennie łyknąć trochę inspiracji :)


 No i co tam jeszcze? Ogólnie chodzimy 2 razy w tygodniu na szkołę rodzenia. Zostały nam jeszcze dwa spotkania a wczoraj byliśmy nawet na zwiedzaniu porodówki. Ale notka o szkole rodzenia się pojawi na blogu i o tym czy warto się udać :) Jutro pojawi się mały projekt Denko! A dziś to już tylko ogarnę mieszkanko, a wieczorem kibicujemy naszym w meczu z Portugalią! :) Może będzie nam się chciało przejść do strefy kibica, a jak nie to posiedzimy w domu...Chyba nawet idzie burza, więc wyjście odpadnie... Trzymajcie się! Mykam :)



2 komentarze:

  1. Mój tydzień też minął bardzo szybko. A dlaczego? Wiecej o tym u mnie na blogu ;)
    www.bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)