poniedziałek, 14 marca 2016

Wyprawka...

Hej!
Myślę, że powoli mi odbija :) Jesteśmy w 5 miesiącu i powoli zaczynamy myśleć nad dziecięcymi zakupami. Jest tego wszystkiego doosyć sporo i zakupy trzeba jakoś rozłożyć na raty, bo kupienie wszystkiego naraz graniczy z cudem. Tymbardziej, że planujemy jeszcze remont pokoiku. Od kilku dni buszuję po facebookowych grupach mam i zapisuję co ciekawsze sprzedażowe posty. Bardzo łatwo trafić na super okazje! :)

Ostatnio w sklepie skusiliśmy się na zakup kilku bodziaków. Były baardzo tanie, a takie przesłodkie. Bawełna 100%, mięciusie... Nie mamy jeszcze 100% pewności czy będzie to chłopak, ale przeczucie pozwoliło nam na zakup hehe :)

Jeśli chodzi o wózeczki to mamy wstępnie zielone światło na kupno nowego. Ja osobiście zachorowałam na taki typ wózeczka. Będziemy stawiać na firmę adamex lub babydesign. Kolory trzeba wybrać w miarę uniwersalne coby pasowały dla kolejnych potomków niezależnie od płci :)

Powiem Wam, że biznes to robią niezły w tej branży...
Jak Wam się podobają? Ja tam na nie zachorowałam ^^

Co do łóżeczka to nie znalazłam jeszcze ideału. Ale... na pewno musi być białe, na pewno musi mieć szufladę, regulowaną wysokość oraz na pewno musi mieć ściągany przynajmniej jeden z dłuższych boków. Tak jest w przypadku tego pierwszego... Jednak przy przeglądaniu allegro zobaczyłam, że jest jeszcze druga możliwość... 

W tym łóżeczku fajną opcją jest to iż przy ściągnięciu dwóch dłuższych boków istnieje możliwość obniżenia tych krótszych boków o połowę. W efekcie takie łóżeczko jest potem dobre na 3-7 latka! Brakuję mi tu jednak mocno szuflady. No i powiem Wam, że sama dalej nie wiem :P Trzeba poszukiwać dalej!

Nie mogę się doczekać już szykowania pokoiku! Na pewno Wam pokaże jak wyjdzie. Na pewno będziemy kładli panelki, odmalujemy, będą białe meble... Myślę też nad jakimś fotelem do karmienia i oczywiście jakieś pastelowe cotton balls ^^ Dobra to na tyle mojego pisania na dzisiaj. Nie będę wchodzić na temat całej masy innych potrzebnych rzeczy, bo jest tego za dużo :) Uciekam coś się ogarnąć i posprzątać...

Miłego dnia Wam życzę! U nas w końcu pogodniej! :)))

1 komentarz:

  1. Bierz to łóżeczko nr 2. Jakbym wiedziała, że takie istnieją to bym kupiła, a tak muszę Baśce nowe łóżko kupować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)