poniedziałek, 22 grudnia 2014

Ciuchowe zakupy

Hej! Korzystając z okazji chciałam Wam pokazać moje zakupy ubraniowe. Zaliczam je do grudniowych choć większość jest z końcówki listopada, no ale chciałam to połączyć, bo post byłby bardzo biedny :D Uważam, że te zakupy były rozsądne, nic nie jest kupione z rozmachu, ani z chwilowego "podoba mi się". Rzeczy raczej uniwersalne i potrzebne :)

Zacznę może od dwóch par leginsów jakie kupiłam teraz w sobotę. Są z New Yorkera. Jedne są całe czarne z aplikacją po bokach. Takie pikowanie. Są nieco grubsze i cieplejsze. Te drugie już są z tych cieńszych, mają świetny kolor, fajnie wyglądały w nich nogi! Obie bardzo mi się spodobały i mimo, że przekroczyłam limit, kupiłam dwie pary. Obie pary były za 39 zł :)


Teraz chciałam pokazać zakupy jakie zrobiłam w Cubus'ie jakoś na końcówce listopada. Trafilam wtedy na promocję -30% na wszystko! Szukałam głównie spodni - albo czarnych albo jeansów. Jednak znalazłam coś zupełnie innego, ale też w porządku.

 
Wzięłam dwie bokserki, które po regularnej cenie były za 19,90 zł, a po promocji za 13,99 zł :) Standardowo wzięłam czarną oraz białą. Są z dobrego materiału i są dość długie. Nie podciągają się na szczęście do góry. Jedyne co odrobinę mi przeszkadza to jakoś dziwnie wąski dekolt, ale da się przeżyć.


Tego swetra na początku w ogóle nie planowałam, ale przymierzyłam i... tak mnie zauroczył! Po cenie regularnej 129,90 zł na pewno bym go nie wzięła. Jednak po przyznaniu rabatu kosztował około 90 zł! Jest taki fajny duży, luźny, miły, miękki <3 


No i rzecz, po którą przyszłam to spodnie. Znalazłam takie ciemno granatowe. W niektórym świetle można nawet uznać, że są czarne! Ogólnie są z delikatnie wyższym stanem, także wystający tyłek absolutnie nie grozi. Zrobione są z takiego miękkiego materiały, do którego niestety czepia się dużo poprochów, ale nie ma tragedii. Są bardzo wygodne i świetnie leżą. Kosztowały 79 zł a minus 30% to coś około niecałych 60 zł! Mega!


Ogólnie jestem zadowolona! W tym miesiącu kupiłam jeszcze parę kosmetyków, ale to też Wam pokażę. Do Cubusa dostałam bon na -30% na zakupy w lutym, więc na pewno wtedy tam zawitam. Muszę w końcu jakieś czarne zwykłe rurki i ładne jeansy zakupić! :)

Jutro jedziemy z Mateuszem do Wielunia. Najprawdopodobniej zabieramy też moich rodziców na kawę/obiad. Mam nadzieję, że sobie pogadają tam! My za to mamy pracowity wtorek, na miejscu musimy zmienić opony na zimowe, odwiedzić Mateusza babcie i jego przyjaciela. Dla każdego oczywiście mały upominek, dlatego jutro pokaże Wam też jak udało mi się zapakować prezenty :)

A jak Wam tam idą przygotowania do świąt?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)