niedziela, 2 listopada 2014

herbatki i faza...

Hej!
Miałam się odezwać w piątek, ale to był jeden ze straszniejszych Halloween jakie mnie spotkały. Rano poszłam na kolokwium z nowym kalkulatorem naukowym, którego jak się potem okazało nie umiałam dobrze używać xd Nie poszło mi tak najgorzej, ale jednak byłam lekko zdenerwowana. Potem złapał mnie okres także śmierć w oczach, ale mimo to jakoś doczłapałam się na 14tą na spotkanie z promotorką. Ta jednak najwyraźniej o mnie zapomniała :D Mieliśmy jechać do Wielunia, ale przesunęliśmy ten wyjazd na 18-19. Chciałam poczuć się lepiej, a dodatkowo ominęliśmy w zasadzie największy ruch. Pomimo to trasa była wyjątkowo koszmarna! Ciemno, mgliście, odstawiali na tej drodze takie szopki. Wlokłam się przez większość czasu 60/70 km/h. Ale co tam na tych 70ciu właśnie musiałam zostać ochrzczona mandatem od miśków! Serdecznie Panów pozdrawiam! Byli bardzo mili. Trochę im pomarudziłam i dostałam tylko 50 zł :D

Co do wycieczki... Hmm mam takie mieszane uczucia co do merytorycznej strony wyjazdu. Jakoś mnie to nie pochłonęło chociaż wizyta w Herbapolu była całkiem, całkiem. Genialnie pachniało tam herbatką! Miodzio! A najlepszą atrakcją był tamtejszy sklep! Ceny były typu 5 herbat za 1zł. Czyli około 20gr za jedno opakowanie herbaty ;d A nawet były i po 10gr. Nie wszystko oczywiście było po takich promocjach, ale niektórzy na prawdę za 20 zł kupowali całe kartony haha! ;D Pokój w hotelu dostałyśmy z koleżanką przyzwoity, a noc tam była na prawdę pokręcona! Co tam się wyprawiało :) Zrobiliśmy sobie mały reset, taką małą fazę - ahhh ! Dobrze było, potrzebowałam tego. Dużo śmiechu, dużo piwa, dziwne rozmowy i jeszcze dziwniejsze akcje i wtopy :)

A tutaj mój zestaw herbatek ;d Co do tych 'Figura' to nigdy nie kupowałam takich specyfików, ale jakoś tak napis 'detox' mnie przekonał, żeby w końcu ten cały syf z siebie wypłukać. Ale to raz i ostatni :) Za te małe zakupy dałam 9 zł. W normalnym sklepie byłoby dużo więcej...


Ja tymczasem mykam się pouczyć jeszcze na jutro. Trzymajcie się tam ciepło. Jutro postaram się wrzucić wrześniowo-październikowe denko :)
Dobraaanoc !



1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)