wtorek, 29 lipca 2014

od siostry ^^

Hej!
Czy Wy też tak macie, że wymieniacie się czasem rzeczami z rodzeństwem? Ja np kilka razy w roku daaję siostrze jakieś rzeczy, których już nie noszę lub nie używam. Nie koniecznie są to ciuchy. I czasem mi się udaje tak wiecie... obczaić czego siostra nie używa. A jako, że jest jeszcze młoda to np niespecialnie się maluje czy nosi biżuterie. Moja siostra to raczej typ łobuza biegającego po podwórku. Także zawinęlam błyszczyk z Celii, który oddała mi bez problemu, a także bransoletkę. Z tą nie było tak łatwo, bo dostała komplet trzech podobnych na urodziny. Jednak tak jak myślałam po miesiącu leżenia w kącie i tak o nich zapomniała :P


Błyszczyk z Celii z serii Woman niesamowicie ślicznie pachnie! Jest taki mniamniuśny i daje fajny połysk. Bransoletka jest taka zwyczajna, prosta i do wszystkiego pasuje, także bardzo się cieszę, że czasem mi się skapnie taka drobnostka od siostry :)) 

Funkcjonują u Was takie wymiany? Z siostrą? a może z mamą? ^^



2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)