środa, 30 lipca 2014

obijanie.

Hej! Co tam dzisiaj porabiacie? My wstaliśmy wmiarę wcześnie, bo przyjechały zakupy ;p Rozpoczęliśmy dzień szklanką ciepłej wody z cytryną i zjedliśmy wspólnie śniadanie. Ja się nawet trochę rozciągnęłam. Teraz w zasadzie się obijamy, ale za jakąś godzinke, dwie chcę zrobić dobry obiadek :)) Na dworze jest dziś bardzo gorąco, a w domu chyba jeszcze gorzej. Mimo to siedzimy i narazie sobie gramy, a coo. wakacje w końcu! Może porozmawiamy trochę o ślubie tak jak wczoraj. Bo wczoraj szukaliśmy ładnego kościółka i nawet przesłuchiwaliśmy różne kapele, ale jakoś nic nas nie zachwyciło. Jednak stanęło na tym, że chociaż przez jakiś czas na weselu musimy mieć zespół jazzowy ;d



Tymczasem chciałam pokazać mój zaległy już zakup chyba z przed 2 miesięcy. Dorwałam w H&M zwykłą fajną i czarną bokserkę oraz taki cudowny luźny sweterek <3


Teraz marzę o nowej torebce. Takiej ot zwykłej, czarnej!


Dobra to ja ide sluchać jazzu i Michaela Buble'a, a potem czas na obiadek ;] Może jeszcze się odezwę, papa! :)



4 komentarze:

  1. Moja przyjaciółka lubi jazz ♥
    Świetna torebka!

    Pozdrawiam
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter fajny:)
    ps. a u mnie? Nowości ciuszkowe, które zagościły w mojej szafie. Na dodatek w atrakcyjnych cenach.


    OdpowiedzUsuń
  3. Po ile kupiłaś tą bokserkę? :P ja jestem fanatyczką bokserek - czarnych! To moja ubraniowa baza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)