sobota, 19 lipca 2014

małe zmiany?

Hej! Trafiłam parę dni temu na bloga Happyholic. Przeczytałam tam kilka na prawdę świetnych i pozytywnych notek! Głównie takie o wzięciu się w garść i zaczęciu robienia czegoś lepszego. Wczoraj zaczęłam od wyłączenia komputera. Posprzątałam, wyrzuciłam kilka nieprzydatnych rzeczy do kosza, wykonałam makijaż, dwa razy się przebrałam, umówiłam z przyjaciółką na miasto, w międzyczasie przeczytałam trochę książki! Gdy wrócił do domu Mati, nie włączył tym razem telewizora. Zjedliśmy razem kolację i zaproponowałam, żebyśmy pograli w karty. Po mile spędzonym wieczorze usiadłam na trochę do komputera, ale głównie coś poczytać. Niewiele scrollowałam facebooka! A na dodatek zarejestrowałam się na portal do nauki angielskiego. Piszemy coś w języku, który chcemy szlifować, a nasze posty poprawiają anglicy, tak samo my możemy poprawiać posty tych uczących się polskiego :) Mam nadzieję, że nie oleje tego tylko co jakiś czas będę tam pisać!

Dwa ulubione posty u Happyholic:
50 pomysłów na spędzenie czasu poza internetem
Kreatywne randki ;)

Inny dobry artykuł:
7 sposobów na zaplanowanie ścieżki kariery po studiach

Portal do nauki języka:
Lang-8.com




Dziś jadę do rodziców, bo mój tato ma urodziny i przyjedzie sporo gości. No tak wiecie... półwiecze ;p Muszę trochę pomóc mamie w robieniu sałatek, krokietów i innych takich. Ajć i znowu się objem :D

Miłego dnia :)



1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)