piątek, 18 lipca 2014

kulturalnie.

Hej! Wczoraj z parapetu wygrzebałam taką 'dużą ulotkę'. W Opolu przez pewną fundacje wydawana jest taka broszura, która nazywa się "Kultura w formacie". Jest to spis dzień po dniu przeróżnych kulturalnych wydarzeń. Spotkania w bibliotece, koncerty, wystawy czy przeróżne warsztaty. Stwierdziłam, że czas najwyższy wziąć marker i pozaznaczać te wydarzenia, które wydają mi się interesujące. Zaznaczyłam wiele wydarzeń typu 'kino pod gwiazdami' organizowane zupełnie za darmo w opolskim amfiteatrze, jakiś koncert w filharmonii, wieczór salsy w ulubionej kawiarni, a także np festiwal zdrowo odjechany czy opolski festiwal smaków! Planszę powiesiłam sobie nad łóżkiem i planuję wybrać się na zaznaczone wydarzenia. Cieszę się, że mamy takową broszurkę :)


a w Waszych miastach dba się o kulturę :)?


1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)