poniedziałek, 5 grudnia 2016

Przesyłka od Hipp

Cześć
Niedawno dostaliśmy miłą przesyłkę od firmy Hipp. Wcześniej dostaliśmy od nich paczkę jak jeszcze byłam w ciąży, a teraz przyszła chyba jakoś w 3 miesiącu życia Rafała. Bardzoo się ucieszyłam z bonów rabatowych do Rossmana. Na pewno z nich skorzystam, bo firmę Hipp chyba jako jedną z niewielu tych dziecięcych darzę takim w miarę zaufaniem. Mają kosmetyki o dobrych składach i to słoiczkowe jedzenie też dobre składowo także jeśli już będę po takowe sięgać to raczej od nich. W planach mam jednak zamiar gotować sama i raczej nie podawać papek no, ale na pewno spróbujemy i zobaczymy. Jakby nie patrzeć taki słoiczek czasami szybciej i wygodniej, a wiadomo jak to przy dzieciach :) No! Poza rabatami dostaliśmy właśnie ten pierwszy słoiczek, a mianowicie marchew z ziemniakami. Do tego fajna łyżka w sam raz do pierwszych podejść z jedzeniem i mała książeczka z informacjami na temat rozszerzania diety. Do tego jednak podchodzę z przymrużeniem oka. Bo na rozszerzanie czekamy do skończonego 6 miesiąca, a najlepiej do momentu stabilnego siedzenia :) Będziemy też próbować metodę BLW. Ale wiecie co Wam powiem? Nie mogę się doczekać! Jestem taka podekscytowana rozwojem dziecka! Oczywiście jestem za tym, żeby niczego nie przyspieszać i w niczym nie pomagać, ale to jest takie fascynujące kiedy mały człowiek uczy się czegoś nowego :) Tak samo jak nie mogę się doczekać aż pierwszy raz usiądzie, stanie, powie pierwsze słowo... Ale to przecież zupełnie normalne :)




Póki co synuś lada chwila kończy 4 miesiące i na razie jeszcze jest jak dla mnie zdecydowanie za malutki. Nie siedzi i nawet się do tego nie rwie póki co, a przede wszystkim chcemy się karmić wyłącznie mleczkiem do skończenia pół roku. Kombinować będziemy od lutego :)  Na razie jesteśmy zadowoleni z tego jak jest, a Rafał jest małym wielkoludem ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)