niedziela, 24 lipca 2016

Komplecik dla Rafała!

Hej!
Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam to jak kobiety coś tworzą! Uwielbiam gdy zajmują się tym co sprawia im przyjemność i mogą dzięki temu się rozwijać, a jednocześnie mogą pracować w domu, być dla dzieci... Bo jak dla mnie to żadna super sprawa gdy kobieta pracuje na etat 8h dziennie fizycznie na kasie w Tesco czy Biedronce, a nie daj Boże gdzieś na jakiś magazynach dźwiga ciężkie rzeczy. Praca w urzędzie.. też bez szału. Ogólnie mało jest fajnej pracy dla kobiet, gdzie mogłyby zarobić dobrze, a się nie przemęczyć. No ale nie o tym chciałam pisać. Uwielbiam gdy kobiety tworzą! Może nawet nie tylko kobiety, ale ogólnie gdy człowiek tworzy, robi coś własnoręcznie. Uwielbiam wszelkiego rodzaju rękodzieło i ogólnie jestem zdania, że lepiej wspierać lokalnych ludzi, którzy coś wyrabiają niż kupować coś w sieciówce czy sklepie wiedząc, że gdzieś w fabryce wyprodukowano milion takich samych produktów i milion innych ludzi ma dokładnie ten sam produkt co Ty. Nie mówiąc już o tym, że ludzie pracujący przy tych masowych produkcjach zarabiają marne grosze. I tak postanowiłam dla synka zamówić komplecik do łóżeczka wykonany przez lokalną/opolską mamę :D I chciałam Wam się pochwalić, może także polecić. Wzór co prawda wybrałam dość oklepany, ale jednak fakt, że ktoś z mojego miasta poświęcił na to swój czas jest fajny! Zamówiłam małemu kocyk, podusię, ochraniacze do łóżeczka, literki z imieniem i prawie w gratisie otrzymałam maskotkę - słonika :)






Tak przedstawia się moje małe zamówienie! Jak Wam się podoba :)?
Polecam gorąco Panią Magdę z Opola Made By Rajska <- KLIK!
Ja na pewno jeszcze kiedyś skorzystam z talentu tej Pani, chociaż jest jeszcze jedna opolska mama, która robi cudne rzeczy, także potestuję i powspieram ich działalności. Myślę, że warto!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)