piątek, 6 maja 2016

Ciuszki, mnóstwo ciuszków!

Hej :)
Parę dni nie pisałam, bo jakoś tak czas uciekał. To zajęcia edukacyjne, to jakieś początki remontu, to do koleżanek polecę i tak leci ten czas. A jak mój wróci z pracy to też tylko sobie leżymy, gadamy i nic nam się nie chce :) Chciałam dzisiaj trochę napisać o ciuszkowym szale, a właściwie o tym jakie ciuszki pozdobywałam dzięki fajnym okazjom na grupach sprzedażowych. Trzeba przyznać, że czasem można trafić na prawdę prześwietnie. Nie jedna mama oddaje coś za darmo, albo sprzedaje niedrogo czy dorzuca gratisy. Aż szkoda nie korzystać. Tymbardziej, że maluchy tak szybko wyrastają i kupienie po kimś ciuszka nie powinno nikogo razić. Moim zdaniem to całkiem ekologiczne, a gdy płaci się za bluzę 5zł, a warta jest z 30zł według metki i stanu w jakim jest to robi się miło, oszczędnie i okazyjnie :D Oczywiście kupuję też rzeczy nowe, aktualnie tych używanych mam już dość dużo i teraz już stwierdziłam, że już tylko chodzę po sklepach i wybieram takie na prawdę szałowe rzeczy, bo takich zwykłaczków na prawdę mam już sporo. Ale plus jest taki, że przecież zawsze można oddać innej mamie, która potrzebuje, a nie może sobie pozwolić na duże wydatki :)

Zobaczcie co utrafiłam...

Za te 3 cudowne, milutkie i cieplutkie bluzy dałam w sumie 20zł! :)

3 pary spodenek - dżinsowe i brązowe - w sumie 15 zł. Te jaśniutkie niebieskie dostałam w gratisie.

Te body i te na zdjęciu niżej - w sumie 15 zł.

Jak wyżej :)

To są pierwsze bodziaki jakie kupiliśmy. Są urocze :) Po 6-7zł za sztukę były w Auchan.

Za te dwa bodziaki dałam 4 zł!

Te dostałam zupełnie za darmo :)

I tu to samo :)

Coś bardziej eleganckiego :) 20 zł za oba!

Tutaj znowu gratisiki :)

Tutaj także!

I świąteczne też dostałam, a się nie spodziewałam :) Reniferek rządzi!

Za ten komplecik dałam 10 zł. Tylko rok na ubranku się nie sprawdzi, ale to nic :P

Taki komplecik za 15zł :) Firmówka GAP.

Cubus komplecik - 10 zł. Ten kaftanik jest taki cudowny, mięciutki, mięsisty <3

Niebieski pajacyk z czapeczką kupiłam za 29zł, a ten z pandą za 2zł! :D

Bluzeczki znowu wszystkie były podorzucane w gratisie :)

Mickey za 2 zł :D Biała za darmo!

Dwa super fajne kombinezony - oba za 2 zł sztuka!

Buciki niechodki, Dwie szare pary były po 2zł za parę. Granatowe i brązowe dostałam.

Skarpecioszkiiii :) Kupiłam 11 par za 6 zł :D Te najsłodsze są na zdjęciu...

Śpiworki do spania - również 2 zł za sztukę dałam.

Rożki :) Zółty za 10 zł, szary za 2 zł.

Wanienkę dostałam :) Chociaż mam w planach kupić tą z Ikei, a tą być może też oddam komuś potrzebującemu...

Przewijak 10 zł

Kocyś kupiłam z mamą w TKMaxx za 55zł. Nie mogłyśmy się oprzeć jego cudowności i miękkości!

Fotelik Maxi Cosi Cabriofix - używany, ale bez większych śladów, bezwypadkowy :) Dałam 100zł, a nówka w sklepie 500-550zł...

Mata edukacyjna - 15 zł :) Nową chyba widziałam za ponad 100 zł :O Moim zdaniem kompletnie nie jest tego warta ;d

Jeśli ogólnie chodzi o podejście do używanych rzeczy to chciałabym Wam bardzo polecić wpis na blogu mojej koleżanki. Młoda mama bardzo ciekawie i mądrze pisze. Zajrzyjcie do niej :)))


Powiem Wam, że nie mogę się doczekać dalszej części tej wyprawki. W przyszłym tygodniu chcemy kupić już wózek i łóżeczko. Będziemy już prawie po remoncie i na pewno zdam Wam małą relacje. Nie mogę się też doczekać jeszcze tych takich zakupów ciuszkowych gdzie sobie trochę poszaleje i powybieram same cudowności ;d W tym miesiącu kupię też zapewne podusie, kołderkę i pościel, ale tylko taki jeden komplet, bo w czerwcu chcę złożyć zamówienie u jednej z szyjących mam na cały taki zestaw z bawełny i minky. Ahh, ale o tym na pewno Wam napiszę osobną notkę, bo uważam, że wspieranie mam, które same coś tworzą/szyją to świetna sprawa! A ja chce wspierać właśnie nasz taki polski handmade ;d



Uciekam kochani pisać pracę inżynierską, a odezwę się do Was najprawdopodobniej w niedzielę :)
Pa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)