wtorek, 5 kwietnia 2016

It's A Beautiful Day


Jejku jaki dziś mamy piękny dzień! Co prawda wczoraj też było cudownie! :) Ostatnio mam taki napięty grafik i biegam w tę i spowrotem. Wczoraj np biegliśmy do wordu, do straży miejskiej ^^, tutaj od kogoś kupowałam skarpecioszki, tutaj trzeba było zanieść zamówienie, a i jeszcze goście po południu :) Zaczynamy 6 miesiąc, a czuję się wspaniale. Wczoraj nawet jeździłam chwile rowerkiem. Dzisiaj dzień zaczęłam co prawda od wizyty u dentysty, ale i to ma oczywiście swoje plusy. Potem byłam w dziekanacie i okazało się, że podczas urlopu spokojnie mogę podbić legitymacje, a powiem Wam, że z bólem serca kupiłam ostatnio 3 bilety normalne ;d Dzisiaj jeszcze idę na jogę, a potem lecę na warsztaty z Bezpieczeństwa Malucha. Zobaczcie czy w waszym mieście też je organizują :)


I tak i w końcu można było ubrać ciapajki <3
czyli najlepsze butki na świecie, szkoda tylko, że WSZYSTKIE rozwalają się po paru miesiącach.

A tu trochę mój brzunio ;3

I Michael Buble na dokładkę! <3

Cudownego dnia Wam życzę, uciekam! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)