niedziela, 27 marca 2016

Pierwsze ruchy!

Hej!
Dzisiaj chciałam się troszeczkę pochwalić :) W środę byliśmy z mężem na usg połówkowym! Nie mogłam się doczekać, żeby usłyszeć już, że wszystko jest w porządku. Chcieliśmy też bardzo poznać płeć maluszka i na szczęście tym razem ładnie się nam pokazał. W 12 tygodniu już usłyszeliśmy wstępnie, że na 80% będzie chłopak, a w 17 tygodniu nie dał się łobuz potwierdzić aż do teraz - 20 tydzień - 100% chłopak! A więc Rafał <3 Imię mieliśmy ustalone już dawno, dawno ;p Śmiać nam się chciało jak pan doktor powiedział "O zdecydowaniee, ma tu swoje narzędzie, nawet się nim bawi!" poczym dodał "już się nic nie zmieni, nic się już nie wchłonie" :DDD No także mąż cały w skowronkach! No! Nie tylko on :)

Zdjęcia usg :) Po prawej 12 tydzień, po lewej 20 tydzień. Lekarz stwierdził, że mały ma piękny profil twarzy i nosek! :) 

A takie ładne skarpecioszki dostałam od mojej świadkowej. Są urocze :)

A tutaj taka urocza fotka. U mnie oczywiście brzuszek nie aż tak duży, a i do ujrzenia stópki też na pewno jeszcze trochę brakuje, ale pierwsze ruchy są już za nami. Trzeba przyznać, że jest to urocze! Takie łaskotki póki co i lekkie kopniaczki od środka. Na prawdę magia :) Niesamowite to wszystko jest! Że nowe życie się rozwija, że taki mały człowieczek rośnie we mnie. Już dzisiaj go kocham! Nie wiem skąd ani kiedy wzięło się to uczucie, ale po prostu jest. Jestem szczęśliwa :) I już czekam na Niego! <3



1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)