niedziela, 20 grudnia 2015

święta, święta!

Cześć!
Wiem, że bardzo dawno mnie nie było, ale chciałabym napisać coś przed świętami. Niestety później mam największy młyn do końca studiów i w zasadzie powinno mi się odebrać internet ;) No ale co u mnie? Ogólnie do przodu, wszystko na prawdę fajnie się układa, choć nie wszystko jest proste. No ale jesteśmy w tym razem. Mamy gdzie się podziać, mamy dla siebie czas, jesteśmy ot tak po prostu szczęśliwi! Ot tak zwyczajnie! :) Idą święta, a ja w końcu mogłam stworzyć troszkę tego świątecznego nastroju. Mamy już choinkę, tu i ówdzie lampki i jest tak ciepło, rodzinnie... Niby wszystko takie zwyczajne, a jak niesamowite zarazem. Czekają nas bardzo duże zmiany, jednak bardzo tego chcieliśmy! To będą nasze pierwsze małżeńskie święta! Planujemy sami wszystko przygotować i wigilijną kolację zjeść we dwójkę, a w pierwszy dzień świąt zaprosić rodziców na świąteczny obiad. Ahh a jaki to prezent dostaną pod choinkę! hihihi :)))

A Wam kochani życzę wesołych, spokojnych Świąt! Spędzonych w gronie rodzinnym, bez sztucznych uśmiechów, a za to z prawdziwą i niewymuszoną życzliwością. By nie zapominać o istocie tych świąt, o miłości, o bliskich... Życzę Wam też wspólnego rodzinnego kolędowania, magii zapalonych świec i worka prezentów pod choinką. No i cieszcie się z małych rzeczy! :) Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT!


~ p.s. gdyby zaplątali się tutaj jacyś moi znajomi, bardzo proszę o dyskrecję na facebooku, rodzice dowiedzą się od nas za parę dni :) o blogu nie wiedzą, ale na tyle już są zinformatyzowaniu, że na fejsie siedzą ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)