środa, 3 grudnia 2014

Spełnione zachcianki ;)

W listopadzie udało mi się kupić rzeczy, na które już od dawna czekałam. Nie są to rzeczy niepotrzebne, a raczej zamiennicy tych "ścioranych". Piórnik na przybory do pisania był ze mną od gimnazjum. Przeżył wszystko. Jednak jakoś na początku studiów już nie działał w nim zamek, ale i tak dawałam tam rzeczy, a zamek do połowy i jakoś się trzymało hehe^^ Tym razem kupiłam sobie najbardziej uroczy piórniczek na polskim youtubie! Bardzo mi się podobał na kilku filmikach, był bardzo trudno dostępny stacjonarnie, a i na necie często było go brak. W końcu się uparłam i kupiłam! Herlitz Cocoon LadyLike Roses :)



 Mięciutki, wygodny, pojemny, dobrze wykonany i śliiiczny <3

Drugą zachcianką była torebka. Choć może to wcale nie zachcianka, bo gdybym miała z 10 torebek i chciałabym następną, bo tamte się znudziły to to byłaby zachcianka. Ten zakup był konieczny. Jedyna torebka jaką ostatnio nosiłam to taka pikowana z Atmosphere. W sumie lubiłam ją. Niestety wystarczy czasem spuścić z oka, przeleci po niej kot z pazurami i już są po tym ślady. Może nie było tego tak bardzo widać, ale jednak. Mam jeszcze taką torebkę o specyficznym kolorze, ale też gdzieś ją Łosiek podziabał, a i była dość niepraktyczna i niewygodna. Teraz jednak mam torebkę idealną! Czarną, prostą, klasyczną, a takiej właśnie nie miałam. Strasznie na nią uważam i chowam przed kotem :D Kupiłam ją w Stradivariusie za 79 zł i uważam, że to świetna cena :)


Wstąpiłam też w końcu do papierniczego po kolorową tekturkę i z brzydkiego zeszytu zrobiłam ładny zeszyt. Ah żeby ten zimowy semestr był nieco bardziej słoneczny :) Pomysł zapożyczony od jakiejś blogerki, ale z moim talentem do prac manualnych cieszę się nawet z tego, że... przykleiłam to w miarę równo haha :D


W przedostatni dzień listopada udało mi się też wyskoczyć na zakupy ubraniowe i tu również z pilnej potrzeby. Cierpiałam na deficyt spodni i koszulek, ale udało się trafić rewelacyjne, ale to pokażę Wam później. Tymczasem jutro powinno pojawić się moje skromniutkie, listopadowe denko :)

Trzymajcie się cieplutko, uciekam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)