środa, 17 grudnia 2014

10 dni!

Cześć! 
10 dni zleciało jak szaloneee! Jakoś tak nawet sporo się działo, a ja jak zwykle dużo rzeczy robiłam na ostatnią chwilę. Chciałam Wam pokazać dziś takie migawki :) I tak krótko do nich napisać co to się działo ze mną. Zapraszam!

 
Mikołajki w tym roku były bardzo spokojniutkie. Zjadłam tylko pół czekoladowego Mikołaja co znaczy, że rozpieścić smaków nie było czym. Siostrze podarowałam płyn do kąpieli o przepięknym świątecznym zapachu i w pomysłowym opakowaniu ;3

 Z Mateuszem postanowiliśmy zakupić sobie trylogię Igrzysk Śmierci. Po wizycie w kinie na pierwszej części Kosogłosa stwierdziliśmy, że czas poznać historię od tej lepszej strony, czyli z książki :) Mam nadzieję, że przeczytamy przynajmniej jedną w przerwie świątecznej! Komplet kosztował 50 zł i złożyliśmy się po połowie.

Poza książkami kupiłam Matiemu jeszcze portfel, bo poprzedni miał już baaardzo zużyty, a ja dostałam jeszcze szczotkę Tangle Teezer :) Napiszę Wam niebawem co o niej myślę!


9 grudnia mieliśmy Bal Przyrodnika. Zabrałam Matiego i ruszyliśmy w tany razem z dwójką wspaniałych przyjaciół. Była na prawdę sympatyczna impreza. Tego dnia obchodziliśmy też naszą trzecią rocznicę! Jakoś nic nadzwyczajnego z tej okazji nie robiliśmy, po prostu byliśmy szczęśliwi ;)




13 grudnia wybiło nam równe pół roku do ślubu! I chyba mamy pomysł na... garnitur idealny! <3


 A tuuutaj jakieś wygłupy na zajęciach z inżynierii genetycznej. Klocki ze statywów <3 Śmiech doktor prowadzącej - bezcenny xd


Święta dokładnie za tydzień, a śniegu coś nie ma. Co prawda w Opolu pojawił się, ale... na dwa dni. I były to mikroskopijne ilości. No, ale śnieg był zaliczony! Mógłby wrócić :) Ja czekam z niecierpliwością, choć szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy u nas ostatnio w Wigilię był śnieg :( Mam ochotę zakupić sobie świecę Yankee Candle o zapachu choinki!

Teraz już muszę uciekać, bo dziś przede mną jest niestety baaaaaardzo dużo nauki, gdyż jutro mam równie baaaardzo ważne kolokwium. Jednak przed świętami to już ostatni punkt do zaliczenia na uczelni :)


Trzymajcie się cieplutko, papa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)