niedziela, 12 października 2014

SUNday ;)





Heejka ;-)

Jak tam Wam mija niedziela? My w zasadzie leniuchujemy. Nawet trochę pogimnastykowaliśmy umysł grą logiczną, ale jednak nas to pokonało hehe ;d Zapewne jednak coś pooglądamy lub poczytamy. Ja w zasadzie to musiałabym się trochę pouczyć, bo chyba mamy jutro jakąś wejściówkę, ale taaak mi się chce =='

W międzyczasie przeglądam sobie nowy katalog z Avonu, chociaż pierwszy termin za prawie trzy tygodnie. Ahh ogólnie nuda ;p 

Jutro mam nadzieję uda mi się coś załatwić z praktykami i może wybiorę się do jakiegoś papierniczego poszukiwać kartonowych pudełek, kiedyś Wam napiszę po co mi były ;)

Oj oby jutro był dobry dzień. Dziś planuje się jeszcze tylko dobrze wyspać i nie zaspać na zajęcia rano ;d

Coś czuję, że ta notka jest bez składu i ładu, ale musicie mi to wybaczyć...
 Rabarbar jakoś kojarzy mi się ze smakiem jesieni ;)

Uuuu Mati myśli ;p

Miłego wieczoru :)

 

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)