sobota, 11 października 2014

Cześć!
Dziś mamy piękną, słoneczną sobotę. Pół dnia praktycznie już minęło, ale trzeba się czasem dobrze wyspać. Zaraz biorę się z gruntowne sprzątanie. Trzeba tylko załączyć jakąś dobrą muzykę! Mój Mati poszedł właśnie na uczelnie, a ja mam czas żeby wszystko ogarnąć.

Muszę Wam powiedzieć, że wczoraj udało mi się załatwić papierkowe sprawy, złożyłam oba wnioski o stypendium i tym razem bezbłędnie. Teraz tylko czekać na decyzje :) Został mi teraz już tylko mały problem z praktykami, ale myślę, że w przyszłym tygodniu da radę to załatwić.

Wczoraj też był wyjątkowy dzień, bo minął rok od naszych zaręczyn, a dzień wcześniej zaklepaliśmy oficjalnie termin u księdza! Także teraz jest już wszystko pewne. Dziś wieczorem musimy dość efektywnie poszukiwać fotografa. Mamy jednego czy dwóch tak wstępnie, ale ja chciałabym znaleźć jednak jakiegoś bliższego moim ideałom ;d Do końca października planuję znaleźć oprawę muzyczną. Chyba wyrobimy ze wszystkim :) Na 13ego szykuję obszerniejszy wpis na ten temat, oczekujcie!


 
taka mocna nutka na dziś :)

Dobra to ja uciekam, buźka :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)