środa, 18 czerwca 2014

wakacje lada chwila!


Wakacje zbliżają się wielkimi krokami! Ja jestem o jeden pozytywny egzamin do przodu :) Został już tylko jeden za tydzień +jeden drobiazgowy przedmiot. Jakoś się ślizgam, a fart towarzyszy. Nie wiem czy mi się należy, ale skoro już tak jest to niech i tak będzie. Dziś się obijam. Jutro znów trzeba zacząć pracować. Tymczasem doceniam piękno muzyki korzystając z dousznych słuchawek, z którymi po dlugim czasie w końcu się polubiłam, bo trafiłam na takie, które lubią moje uszy ^^ Ahhh. Czasem na prawdę ciężko nie pokochać takich chwil gdy dobry beat rozbrzmiewa dając radość! Muzyka potrafi mnie koić, rozbudzać emocje, wrażliwość. Jedyne czego dzisiaj jeszcze póki co brakuje w tym idealnym dniu to dlugiej kąpieli i innych... przyjemności ];->



5 komentarzy:

  1. no proszę ale ci dobrze :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchanie muzyki to chyba najlepsze co mnie w życiu spotkało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to dobrze, ja już po egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Ci życzę tej kąpieli - z ogromną ilością piany! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)