wtorek, 22 kwietnia 2014

szczęśliwa :)

Ale wczoraj miałam fajny dzień :) Byłam u rodziców, ale było tak fajnie. Pierwszy raz w w sezonie siedzieliśmy na ganku i na ogródku. Byłam też u Przemka na ławce. Był oczywiście i Patryk. Dobrze mieć takich kolegów. Życie staje się wesołe w parę chwil. Pojechaliśmy po Matiego do pracy, krzyczeliśmy do ludzi przez okna xd Wszyscy ciągle gadali o tym czy już wybrałam sukienkę. Nosz nie wierzę. A mama przepis na sałatkę podpisała hasłem "sałatka od teściowej Moniki". Damn! ;d No to wpadłam! :) 


No także ciepłe lato idzie do nas wielkimi krokami! W końcu siedzenie na ganku to piękna tradycja!
Ja dziś biorę się za notatki, ale tak na prawdę myślami jestem już przy najbliższym weekendzie i Dniach Opola :) Potem lada chwila już weekend majowy. Ohhh czasu na chillout nigdy za wiele.

Życzę Wam miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Swietny blog
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj masz racje! Ciepłe dni i podziwianie pięknych widoków z ganka to najcudowniejsze chwile w życiu! Cieszę się że znów jesteś szczęśliwa i że miałaś taką radochę! :-*

    P.S.
    Sukienka wybrana? .... ;-D


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)