środa, 23 kwietnia 2014

flower power;)

Hej!
Dziś pogoda nie najgorsza. Za chwilę wyruszam w miasto. Do załatwienia mam parę spraw, które cały czas odkładałam na później... Wczoraj sobie wszystko ładnie zaplanowałam, także liczę na to, że w końcu będzie wszystko zgodnie z planem. Na wieczór jednak mam trochę nauki, ale jakoś to ogarnę! :)


Zdjęcie zrobiłam ostatnio w ogródku u mamy. Telefonem, a wyszło dość ładne! Kiedyś w ogóle nie lubiłam tych kwiatków, ale w tym roku bardzo pozytywnie mi się kojarzą - z domem. Chyba sobie kilka zerwę. Mam fajny pomysł co z nimi zrobić ;) W ogródku zakwitają truskawki, a brzoskwinia, która wydawało się, że już uschła, wypuściła nowe, młode pędy! To chyba jednak magia tego, że posadziła ją babcia ;D

Dobra, uciekam! Muszę kupić jakieś owoce na koktajl :)

4 komentarze:

  1. Świetne zdjecie ;)
    U mnie w ostatnich dniach jest przepiękna pogoda ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś troszkę padał deszcz ale jest ciepło :))
    Uwielbiam wiosenne kwiaty!
    Zdjęcie jak na komórkę wyszło fenomenalnie :)
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pochwal się koktajlem jak zrobisz :D fajne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te kwiatki - jak dzwoneczki :))) :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)