czwartek, 10 kwietnia 2014

30 tysięcy!

Hej! Niestety wróciłam do domu dość późno i nie mam ochoty pisać już żadnej ciekawej notki. Wymęczyła mnie dzisiaj dentystka, uczelnia i pogoda. Ogólnie wszystko się całkiem spoko mimo to układa i trzeba przyznać, że daję sobie ze wszystkim radę. Jutro mam wolne! Także będzie dłuuugi weekend. Mam nadzieję, że nadrobię zaległości i uczelniane, a także blogowe ;)

Co do bloga, to dziś liczba wyświetleń przekroczyła 30 tysięcy! Jestem Wam ogromnie wdzięczna! Widzę, że wchodzicie coraz częściej i zostawiacie komentarze. Co prawda kiedyś było lepiej, ale miałam długą przerwę i najwidoczniej dalej to naprawiam. Ale dziękuję Wam! To dla Was chce mi się pisać, dzielić się codziennością czy przemyśleniami. Lubię to, sprawia mi to też przyjemność i mam nadzieję, że zostanę tu jeszcze dłuuugo ;] Zapraszam też do obserwacji, gdyż dają mi dużo motywacji do robienia więcej :)


Tymczasem Dobranoc :))

1 komentarz:

  1. Ja dzisiaj miałam rekolekcje, ale to tak jakby też taki dłuższy weekend :)
    Oby statystyki dalej Ci rosły :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)