sobota, 22 marca 2014

słońce!

Witam Was w ten sympatyczny dzień! Od wczoraj u mnie lepiej, bo tydzień miałam ciężki psychicznie... Potrafiłam się kilka razy dziennie rozklejać. Ale wczoraj przyszło słońce wraz z piękną wiosną! Dziś też jest pięknie. Nawet byliśmy na spacerze :) I cóż by tu więcej? Jest dobrze, trzymam się. Zaniedbałam troszkę tu swoją obecność, ale nie jest źle. Muszę zacząć w końcu realizować te moje wszystkie pomysły na notki. Ahh taki ze mnie leń też ;p 

polecam ! pozytywna nutka ;)

Na uczelni u mnie bardzo w porządku, w przyszłym tygodniu trzeba się trochę wziąć do roboty, ale to dla większego dobra, że tak powiem :)

Póki co wstawiam parę losowych zdjęć z tego tygodnia i być może wezmę się za planowanie nowych wpisów. Chcę też dokończyć sprzątanie, ale narazie się rozleniwiłam ;p

 yhyh jakaś tam zabawa inwertazą drożdżową.

cornelius bananowy - nowa miłość <3

kwiatuchy...


Miłego i cieplutkiego dnia! :))

1 komentarz:

  1. Wow! Piwo bananowe, no to teraz mnie zaskoczyłaś. Muszę koniecznie spróbować, bo brzmi całkiem kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)