niedziela, 30 marca 2014

bebeauty!

Poszukiwałam czegoś do twarzy jakiś czas. Tu widziałam jakiś peeling z Lirene, tu coś tam. Zajrzałam jednak do Biedronki i kupiłam żel-peeling. Czyli w sumie takie dwa w jednym. Większość tych Biedronkowych żeli do twarzy, oczyszcza z makijażu, a mnie to było kompletnie nie potrzebne, bo do makijażu mam płyn micelarny, a chciałam kosmetyk, który oczyści i zrobi na buzi delikatny peeling. Z tego co wyczytałam to łagodnie złuszcza naskórek i odblokowuje pory - spoko! ;] Jest on też do skóry tłustej i zapobiega błyszczeniu się. Ja nie mam tego problemu, ale wzięłam, ponieważ przeznaczony jest do skóry mieszanej. Mam nadzieję, że sprawdzi mi się jako peeling i kosmetyk oczyszczający. Dziś będę go używać pierwszy raz.




Mykam Kochani już na serial, potem do książki. Mam nadzieję, że w miarę szybko zasnę. Jutro zaczynamy nowy tydzień. Oby ciepły i udany ;)) Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)