sobota, 7 grudnia 2013

wodna nuta :)

Wybraliśmy się na nowo otwarty basen i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona ! Jest stokroć lepszy niż nasz stary kryty basen w Opolu :) Pierwsze co mnie zaskoczyło to to, że czepki były nieobowiązkowe! Szatnie na elektroniczne kluczyki jakieś zbliżeniowe, no szok ;d I ogólnie są 3 baseny. Ten duży - sportowy, z tyłu solankowy i rekreacyjny z rwącą rzeką (ten z pomarańczowym grzybkiem) Oczywiście było jeszcze jacuzzi otoczone takimi fajnymi głazami, a na tyle są jeszcze wejścia do saun (te niestety są dodatkowo platne)!

Ogólnie diizaaajn basenu bardzo mi się podoba! Te okrągłe okna na całej ścianie są mega! Porostawiane sa tez takie fajne drewniane leżaczki i ogólnie w tamtej części z małymi basenami jest taka fajna atmosfera :)
Powiem Wam też, że pierwszy raz w życiu byłam w saunie! Na początku myslałam, że nie wytrzymam tam ani minuty, ale siedziałam chyba z 5! ;p Pod koniec to mi sie nawet spodobało to wygrzewanie się :) Ale do sauny z parą wodną już nie weszlam, bo przy juz przy otwarciu drzwi piekły mnie oczy xd



Basen ma też fajną widownie! Dopiero tutaj mogłam porobić zdjęcia, bo telefon podczas pobytu na basenach oczywiście zostawiłam w szatni.
Ogólnie duży plus za nowy basen ! :D Na pewno jeszcze nieraz tam pojedziemy. Szczególnie na basen solankowy, jacuzzi i saune :)




+ pare fotek z netu :)


25 komentarzy:

  1. Basen wygląda naprawdę fajnie :) Ta widownia też fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny basen :)
    Uwielbiamy baseny, zwykłe i solankowe i inne takie wodne dyrdymały :))
    WIelkie zazdro ;*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. No to widze, że dzień zaliczony do udanych! ;-)

    obserwuję :>
    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem dziwna ;d ale uwielbiam zapach chloru i to mi najbardziej podoba sie na basenie

    co do legginsów, są zwykłe bawełniane bez żadnego puszku ocieplanego, mi się nic nie przyczepiało i nie prześwitywały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym sobie z chęcią poszła na basen, ale się wstydzę :P

    http://vogueswing.blogspot.com/2013/12/giveaway-rozdanie-100.html
    A przy okazji zapraszam na rozdanie do zdobycia 100$ w Sheinside ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten basen :) Lubię chodzić do saun, ale długo tam nie wytrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za basenami, jedynie takimi gdzie są zjeżdżalnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam plywac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w mieście nie ma dobrego basenu ;c
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie niedaleko mojej miejscowości jest świetny basen :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh ja tez chce na basen, najlepiej jakiescieple zrodla :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne Fajne! : ) Obserwuję < 3 .
    Zapraszam : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ nowo odświeżony blog i info! : *
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  13. basen ! <3.

    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm... uwielbiam łazić ze znajomymi na besen ! Co prawda wole otwarty, bo na krytym pływam co tydzień i można się znudzić :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Tak bym chciała tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko pozazdrościć! U mnie w okolicy nie ma wg takim miejsc :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ale to fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. so cool. love it
    Love
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    $75 Sephora Card Giveaway: Fashion Talks
    $30 Dressale Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się kiedyś tam wybrać! <3 wygląda jak kraina cudownego relaksu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello dear, I do not find you in my google friend followers. can you please re check
    Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia;)


    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)