sobota, 7 grudnia 2013

po mikołajkowo !

Zaplanowany popołudniowy post, bo na prawdę kupę spraw na głowie, nadrabiam też uczelniane zaległości, sprzątam i jeszcze pare innych ważnych spraw. Ojoooj! Za oknem wiatr zelżał, ale spadł śnieg :D Dlatego wrzucam jeszcze kilka mikołajkowych zdjęć ;)

Tak! wybrałam jednak jedno jedyne zdjęcie, na którym wyglądam znośnie. Oj na prawde jestem mało fotogeniczna ;/ Albo mam totalnie lipny aparat, który nie potrafi w ogole oddać rzeczywistości, bo serio patrząc w lustro jest milion razy lepiej :)

Odrobina slodyczy :)

Tutaj moja czapka zimowa, którą dostałam w ramach prezentu mikołajkowego, ale dużo wcześniej :) A ta czapkę mikołajkową kupilam za 2zł xd i po to, żeby poparadować przed M i poprawić sobie humor ;D

Tak jak wspominałam niedawno, planuje zafarbować wlosy. Po ostatnim koloryzowaniu moim zdaniem w ogole juz nie widać różnicy ;p Tym razem kupiłam sobie aż 3 saszetki! Jeśli kolor będzie mi odpowiadał pokaże Wam efekt i kto wie, moze kiedys powtórze to normalną farbą.

Wybrałam odcień o nazwie "czekoladowy brąz" :)

Także trzymajcie kciuki by dobrze wyszlo :) Będe szatynką :D

Postaram się odezwać jeszcze pod wieczór! Trzymajcie się :*

17 komentarzy:

  1. cola i kinderki ! <3
    czekam na efekt farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołajkowe zdjecia <3
    Czekam na efekt farbowania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz zrobiłam sobie włosy na bordowo :D Na pewno ładnie wyjdzie <3 I wcale źle nie wyszłaś na zdjęciu. ;*
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też śnieg spadł ;|
    Również czekam na efekty farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Farbowanie saszetkami wspominam bardzo źle. Najgorsze było jak po takim zbiegu złapał mnie deszcz lub śnieg i spływająca substancja brudziła ubrania...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinderki :3
    Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam na łatwiutki konkurs : paulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Ładne zdjęcia. Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam już kciuki ; )


    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Zapraszam do siebie :)
    Bardzo proszę o poklikanie w banery :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W aparacie przeważnie się gorzej wychodzi, ja mam lustrzanke a na zdjęciach wychodzę 100x gorzej :D

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac,że Mikołaj chojny w tym roku :) U mnie był kubek i słodycze ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  13. moje akurat sa zrobione last zimy :D w lutym bodajże :D
    Na śląsku :) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta czapka, też taką chcę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)