czwartek, 5 grudnia 2013

Prezentowo!

Cześć ;) Jutro są mikołajki, a ja już zaczęłam bawić się w pakowanie prezentów i chyba nie wyszło tak źle! No kto wie, może uda mi się wyćwiczyć zdolności manualne hehe;)  W tym roku dość skromnie u mnie z prezentami. Na świąteczne dla 3 osób zeszło mi około 250 zl. Dodatkowo z Matim robimy sobie jeszcze prezenty mikołajkowe;) Mam nadzieję, że każdy się ucieszy z tego co przygotowałam.




W sumie cieszę się, że nie poszłam na łatwizne na nawet darmowe pakowanie prezentów, a jednak zrobilam to sama :P

A u Was jak idą tego typu przygotowania? :)

p.s. na 17tą mam fryzjera ;d

19 komentarzy:

  1. u mnie mikołajki tylko w klasie, tak nie robię żadnych prezentów na mikołajki :)
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję prezenty takie droższe dopiero na Boże Narodzenie, a w Mikołajki to tak symbolicznie, czekolada. :) Ale na prawdę ładnie zapakowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zawsze problem z wybieraniem prezentów;p fajnie zapakowane ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely Blog ♥ follow you now on Instagram!
    greetings, Patricia
    www.beautyliquid.de.vu

    OdpowiedzUsuń
  5. mikołajki tylko córci a na święta już więcej prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My na mikołajki nic sobie nie dajemy, a na pod choinkę jeszcze nie mam kupionego żadnego prezentu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie robię prezentów na mikołajki ;dd

    OdpowiedzUsuń
  8. oh jak ja nie znosze pakowac prezentow, najlepiej wlozylabym wszytsko do torebek przykleila kokardke i koniec :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNA TEMATYKA BLOGA Wpadnij do mnie jeśli możesz skomentuj zaobserwuj a ja się napewno odwdzięczę!!!
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana! obserwujemy się juz nawzajem od dluzszego czasuu :)))

      Usuń
  10. A ja nie mam pojęcia co kupić tacie. Mamie kupiła biżuterię, a wszystkie możliwe prezenty dla mojego taty zostały już wykorzystane w zesłżych latach xD


    w wolnej chwili zajrzyj do mnie. oprócz zwykłych postów prowadzę również vloga na youtube ;) zapraszam ;** ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczo popakowałaś te prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, ja też bardzo lubię sama pakować prezenty, wtedy wiem że są naprawdę ode mnie :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi takie rzeczy sprawiają tyyyle przyjemności ! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Popakowałaś prezenty jak profesjonalistka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie obchodzę mikołajek :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)