Cześć! ;D
Wczoraj stwierdziłam, że reklama jest dźwignią handlu. Być może już gdzieś to widzieliście, bo internet chuczy, ale musicie to obejrzeć!!! ;D
Ja nie wiedziałam gdzie jestem jak to obejrzałam.
Tak bardzo chciałam kupić VYTAUTAS!!! ;D Poszłam nawet to Almy gdzie powinna być, ale nie było... nie wiem czy mamy jeszcze "Piotra i Pawła" w Opolu, bo tam ponoć też można ją znaleźć ;d Ale cóż... nie pożałowałam sobie za to zabawy!
Zatem kobieta, która nie umie pić wody, "ona je rozlewa!" ;d
Ha ha, ale mieliśmy ubaw przy robieniu zdjęcia ;)
a Wam? przegrzał się lekko mózg :D?
hahaaa świetne zdjęcie :D
OdpowiedzUsuńświetne zdjęcie:D pozdrawiam:*
OdpowiedzUsuńLubię taki niekonwencjonalny sposób podchodzenia do reklam. Mind explode!! :D
OdpowiedzUsuńWyobrażam sobie, jak musiało wyglądać robienie tego zdjęcia ; ) Nie mogło obyć się bez śmiechu, pozdrawiam!
OdpowiedzUsuńŚwietne zdjęcie :)
OdpowiedzUsuńZdjęcie jest lepsze niż ta reklama ;-)
OdpowiedzUsuńHaahaha szalejesz Monia :D
OdpowiedzUsuńWitaj, jestem u Ciebie pierwszy raz, muszę Ci powiedzieć, że Twój blog jest świetny. Bardzo mi się spodobał, piękne zdjęcia oraz tło:)
OdpowiedzUsuńJeśli masz ochotę to zapraszam Cię do obejrzenia/skomentowania mojego bloga - nowy post :*
na pewno musiało być dużo prób zrobienia takiego zdjecia! :D pozytywnie ! :>
OdpowiedzUsuńHaha, bekowe zdjecie. ;D
OdpowiedzUsuńZdjęcie najlepsze!!!
OdpowiedzUsuńHahaha jakbym zobaczyła tą reklamę w tv to bym padła! :D
OdpowiedzUsuńhahahah fajna reklama :P
OdpowiedzUsuńobserwacja za obserwację ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
będzie mi miło jakbyś polubiła ( BARDZO MI NA TYM ZALEŻY ;c) : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214
heh zdjęcie świetne :D
OdpowiedzUsuńZapraszam na mojego bloga . Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :)
http://wana-wanaa.blogspot.com/
Hahahah mi nie jednokrotnie :) A co do Twojego pytania to można było kupic bilety w empiku za 15 zł jeden dzień :) Dziś też jest :)
OdpowiedzUsuńA mi się reklama nie podoba, wygląda, jak współczesne kreskówki dla dzieci - dużo ruchu, obrazków, drgania, a mało sensownej treści.
OdpowiedzUsuńmnie to ta reklama dosłownie przeraża :D
OdpowiedzUsuń