sobota, 23 listopada 2013

Marley i ja :))

Hej, hej!
Dziś mam coś nieoczekiwanego! Recenzję filmu, który moim zdaniem jest mega wartościowy! Film, który ubawił jak i wzruszył mnie do łez. Film, który pokaże swoim dzieciom i wnukom, bo uważam, że jest po prostu wzorem takiego życia, jakiego by nikt nie pożałował! :) wiadomo, że każdy może sobie wszystko inaczej rozplanować, ale ogólny schemat: rodzina, problemy, codzienność zapewne dotyczyć będzie większości z nas. W tym wszystkim jest nuta szaleństwa, a w tym przypadku wprowadza ją pies, dlatego fanów zwierzaków na pewno dodatkowo to przekona!

Film opowiada o młodym małżeństwie, które wchodzi chyba mimo wszystko w najlepszy etap swojego życia. Znajdują pierwszą dobrą pracę, urządzają się. Planują założyć w przyszlości rodzinę, jednak John nie czując się jeszcze gotowym, robi niespodziankę Jenny przygarniając malego labradora :) Nawet nie wiedzieli, że własnie w tym momencie zaczęli tę rodzinę zakładać! Film prowadzi nas przez ich życie, wzloty, upadki, kolejne dzieci... w tym wszystkim niesamowitą rolę pełni Marley! Pies nie do zdarcia!


Na prawdę jest to chyba mój ulubiony film! Mam nadzieję, że trailer Was zachęci i ktoś obejrzy! 
Polecam z całego serducha!!! :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten film ! Również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam tego filmu :(
    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam ten film 2 razy , jest świetny:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, nie oglądałam, ale słyszałam o nim ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. ogladalam ten film :) fajny byl. ja sie smialam jak wariatka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy czytałaś moją odpowiedź na komentarz, więc napisze tutaj ;) Jeżeli chodzi o zakupy w Sheinside...
    W informacjach o darmowej przesyłce jest Polska :) tam gdzie pisze 5-15- tam gdzie Europe (Poland). Jak coś to wejdź w Shipping info i naciśnij F3 i wpisz Polnad i znajdzie samo Tobie to słowo :)
    PayPal sam mi przeliczał- automatycznie. Wpłaciłam dwoma sposobami. Raz doładowałam sobie konto PayPal (sobie obliczyłam koszt na oko). A za drugim razem PayPal mi ściągnął sam daną kwotę z mojego konta bankowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam owy film :) Był ok :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam to w szpitalu, świetne ;)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową notkę:*
    + Proszę, kliknij w baner sheinside ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna recenzja! płakałam jak oglądałam ten film bo też mam labradora, przez pierwsze lata te psy naprawdę umieją postawić dom do góry nogami ! :)
    pozdrawiam :)
    http://korneliaemma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)