sobota, 26 października 2013

whatever

hej! troche poopowiadam co tam u nas :) wróciliśmy z Mierzyc, autko wysprzątane, naprawione, opony zmienione. rodzicom przekazane dobre nowiny ;p dziś rano bylismy podbić dowód rejestracyjny, a więc został nam już tylko weterynarz. ufff. z koleżanka robię dziś prezentację na poniedziałek na biochemię :) czeka mnie jeszcze przepisanie wszystkich notatek i troche nauki. ale dam radę ! w międzyczasie były spotkania biznesowe - no ba! i tak jakoś weekend przeleci. ahh i jeszcze sprzątania tyle dzisiaj było - zmiezyłam sie z łazienką ;d


i jeszcze wam pokaże jaką Mati mi kupił nakladkę na telefon ;d są dość popularne z tego co zauważylam i duzo osób je ma. wykoane z gumowego materiału, dzieki czemu jak telefon spada to praktycznie nic mu sie nie dzieje. a jako ze uzywam telefonu, ktory nalezy do Mateusza to stwierdzil ze za czesto mi spada i w trosce o swoj telefon sprawil mi obudowe ;d wybrałam sobie białą bo taka szpanerska XD

14 komentarzy:

  1. ja muszę kupić cś podobnego na swój telefon bo strasznie się obija, ale chcę coś innego niż zwykłe etui .
    Zaobserwujesz mojego bloga odwdzięczę się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obudowy są bardzo przydatne :D
    obserwujemy?x

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog :) Mega inspiruje :) I z pewnością zajrzę tutaj jeszcze :) buziaczki

    +obserwujemy ? :>

    zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta obudowa :-) A za łazienkę wreszcie i ja muszę się wziąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, też muszę zaopatrzyć swoją xpierię w takie etui :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja koleżanka też taką ma :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam pełno obudów na swój telefon :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)