sobota, 26 października 2013

feszyn wiktim xd

Ha! zdobyłam takie o to zaproszenia i mam zamiar je wykorzystać :) jestem ciekawa tego, nigdy nikt mi nie robil profesjonalnego makijażu, teraz tylko wybiorę to na jakąs specialną okazję ;D

A tu dwa materiały, które bardzo przypadły mi do gustu, znana już afera modowa i zdemaskowanie tragicznej niewiedzy blogerów, vlogerów itp itd nawet Maff sie gdzies tam załapała...
Ogólnie Filip Chajzer, dowcipniś ;d

a tutaj przeprosił ;p

Co o tym myślicie ?

3 komentarze:

  1. oo super te zaproszenia, wykorzystaj na pewno :) :)
    dzięki wielkie za kliki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Sama chętnie bym z takich kuponów skorzystała - podobnie jak Ty nigdy nie miałam profesjonalnego makijażu (jedyne co na sobie miałam to tusz ;D ).
    A wywiady już przepatrzę - nawet nie wiedziałam o tej aferze...^^


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  3. Chajzer zachowuję się jak prawdziwy dziennikarz i tyle ;p śmieszne ale my nie powinniśmy się aż tak się przejmować/gadać/zakłdać konta klosssa na fb i tyle ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)