czwartek, 3 października 2013

nieoczekiwane wydarzenie

hej, dziś znów zaplanowany post, bo nie będzie mnie praktycznie całyy dzień. o 7:30 wybrałam sie na angielski. potem zaplanowałam w koncu pojsc kupic zeszyty bo wczoraj w tesco nie było nic co mnie interesuje, potem mam pierwszy wf Aerobik Body&Mind, ale najprawdopodobniej beda to tylko zajęcia organizacyjne.

strój na wszelki wypadek juz przygotowany ;)

ale wczoraj dostałam bardzo ciekawą propozycję, moja koleżanka jest asystentką na planie filmowym spotu promującego opolszczyznę i jutro jadę zagrać w jednej scenie jako statystka nad jezioro Otmuchowskie na żaglówkę! <3 nie dość, że zrobiłam coś nieoczekiwanego, bo podjelam decyzje w 15 minut i do tego jestem kierowcą i muszę tam dojechać to jeszcze zarobie całkiem fajny grosz w 3 godzinki, mega sie cieszę :) do tego Mati jedzie ze mną, a spacer na wyspę Bolko będzie musiał zostać przeniesiony, ale mam nadzieje, że będziemy się dobrze bawić i zrobimy jakieś fajne zdjęcia! :)


Wracam koło 19, czekajcie na post :)

10 komentarzy:

  1. życzę powodzenia! bardzo ładnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde fajny blog! bede wpadac napewno i obserwuje :) licze na to samo :)
    http://wikson-wikson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award, szczegóły u mnie na blogu :)
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia na żaglówce :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)