poniedziałek, 16 września 2013

zmywacz i odżywka - fm!

No więc pokaże wam mój ostatni zakup, zmywacz do paznokci i odżywka do paznokci z jedwabiem marki FMGroup, postawiłam tym razem na troche wyższą jakość, stąd za zmywacz nie zapłaciłam jak dotąd 4 zł w biedrze, ale około 8 zł, odżywka podobnie cenowo, może ciut więcej, ogólnie jestem zadowolona i mogę śmiało polecić, zaraz dowiecie się dokladnie dlaczego :)


Pierwsze co rzuca się w oczy to to, że zmywacz jest dwufazowy, szczerze mówiąc pierwszy raz się z takim spotkałam, jedna faza odpowiada za zmywanie, druga za pielęgnacje paznokcia. Jest bezacetonowy czyli juz raczej standard w nieco lepszych zmywaczach, zawiera ekstrakt z bawełny, minerały i proteiny, które nawilżają, a także wyciąg z bambusa, dzięki któremu paznokcie nie są łamliwe. Dodatkowo witaminka E dla ogólnego zdrowia płytki paznokcia. Dużym plusem dla mnie jest jego zapach! Przyjemny, cytrusowy! Mega. Ogólnie oceniam go bardzo dobrze, trzeba troche dłużej zmywać, bo nie jest taki inwazyjny, ale to w jakim stanie zostawia paznokcie jest czymś cudownym!


Odżywka do paznokci z jedwabiem, jakość porownywalna w zasadzie do odżywek z JOKO, kupiłam ją głownie dlatego, że zrobiły mi sie przebarwienia na płytce po lakierze i bardzo dlugo nie chcialy schodzić po zmyciu, nalozenie odzywki sprawiło ze paznokcie dużo ładniej zaczely wygladać, a po jakims czasie, wraz ze wzrostem paznokcia i odchodzeniem odzywki, przebarwienia wyraznie sie zmniejszyly :) paznokcie czują się zdrowo i ladnie blyszczą!


Jeśli chodzi o kosmetyki z tej firmy, zaczynam z nimi przygodę, zamierzam zaopatrzyć się w lakiery do paznokci, slyszałam, że są nie do zdarcia, a ceny porównywalne do avonu :)

Warto też zainteresować się cieniami fm, są mega dobrze oceniane przez 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)