poniedziałek, 16 września 2013

bukiet dla mamy ; )

cześć! dzis postanowiłam, że chce zrobić z tym blogiem coś więcej, chce zacząc pisać regularniej, na jakieś konkretne tematy, chciałabym nabyć obserwatorów, chciałabym zacząć jakąs współprace, wróce też do komentowania, wrzuce pare tematycznych notek, wezme się w garść i zrobi się tu ciekawiej ; ) nie mam jednak kompletnie pomysłu na wygląd bloga, ale będe probować zrobić jakiś nagłowek (czyt. zlepek z inspiracji xd), a szablon zrobimy w formie minimalistycznej.

dziś zaliczyłam jeden z egzaminów, co prawda marnie, ale przynajmniej czegoś sie nauczylam na bledach ;p jutro jeszcze mechanika płynow, postarać się ostatkiem sił i wakacje! :) przez weekend pracowalam tez w c&a na ukladaniu ciuchów heh! i powiem wam, że lepsze to niz call center, zero stresu! i ogolnie prawdopodobnie zaczną ze mną bardziej stałą współpracę ;)

a teraz wrzucę zdjęcia bukietu dla mamy z okazji urodzin, które miałam dwa dni temu ;p bukiecik mnie mega zauroczył, trafil mi się za bardzo przyjemną cenę, mamie się spodobał, a mi cieszył oczka ;d mamie podarowałam też krem liftingujący pod oczy z Avonu, mam nadzieję, że bedzie jej dobrze służył ;d

w następnej notce planuje pokazać mój ostatni zakup. być moze jeszcze dzisiaj! ;)




2 komentarze:

  1. Gratuluję zaliczenia egzaminu!! :*
    Bukiecik prześliczny, nie dziwię się,że mama była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, teraz zajebisty wygląd bloga:D nareszcie tu powracasz, tęskniłam xd Śliczny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)