czwartek, 9 maja 2013

Dobre winooo! AMARENA ;D i fajrant o smaku wódka żólądkowa. Ojjj będziemy dobrze wspominać, nie spodziewałam się takiej ilości prezentów, miłych słów i miłych telefonów. Kij, ze nie czulam się najlepiej, wszystko się zalało ;d mama zrobila mi taki świetny tort, którego nie sfotografowalam, ale to nic, bylo super, dziekuje wszystkim! :*








z pozdrowieniami dla sąsiadów :)


a od mamy :)?

 piękności!!! <3

No to nie mam już naście, kolejny grosz do rzucam do swej pamiatkowej butelki...


16 komentarzy:

  1. śliczne ! :)
    żołądkowa ble haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego :)

    piekne buty i świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dałam radę 50 minut bez praktycznie żadnej przerwy ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak na chama, z tym że przy cienkich ubraniach trzeba uważać żeby nie zrobić dziury ;-)

    OdpowiedzUsuń

  5. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na naszego bloga o fotografii. +
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości! Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat ;)

    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszego :) piękne buty! amarena.. wiem coś o tym ;)

    zapraszam:
    http://zovemsealex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń :D Buciki mają śliczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty <3.
    Buciki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszegoo..! :)
    swietne prezenty i piekne butyy..:D

    OdpowiedzUsuń
  12. co do twojego pytania. za wszystko zaplacilam 150€, ale jesli by kupic te same zeczy np w H&M zaplaciloby sie 2 lub 3 razy wiecej, takze jestem bardzo zadowolona..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)