sobota, 15 października 2016

Paznokcie

Hejka!
Wiecie, że ostatnio udało mi się nawet wyrwać z domku na dwie godzinki i poszłam zrobić sobie paznokcie. Na lokalnej grupie ogłosiła się mama, która hybrydy robi za 25 zł. Jako, że cena świetna a jej wykonanie na prawdę dobre stwierdziłam, że zostanę stałą klientką ;p Następnym razem zrobię sobie chyba albo klasyczną czerwień na jesień albo coś w pastelowych kolorach. Jeszcze pomyślę. Tymczasem chciałam Wam pokazać jakie mam obecnie :)




A to była moja inspiracja :) Szkoda, że babeczka nie miała takiego brudnego różu, bo bardziej by pasował, ale i tak jestem zadowolona!


A Wy robicie sobie hybrydy? Jak się mają po tym paznokcie? Bo słyszałam, że po jakimś czasie mają nieco słabą kondycje. Ja jeszcze nie przetestowałam tego dobrze no, ale to przede mną :P


Tymczasem uciekam, ciężki weekend przede mną :(
Postaram się odezwać w poniedziałek, pa! 



1 komentarz:

  1. Ja kiedyś robiłam bo moja siostra się uczyła:D Całkiem fajnie jej wychodziły. 25 zł za hybrydy to fajna cena:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)