niedziela, 19 czerwca 2016

Unboxing Renee.pl

Hejka!
U nas dziś luźna niedziela, ale może gdzieś sobie pojedziemy :) Do roboty nic nie mam. Za to od jutraaa... Trochę biegania i chyba cały tydzień robienia prania przede mną xd Ale to teraz nieważne. Mam dziś dla Was krótki unboxing. Jeszcze takiego postu u mnie nie było. Chciałam Wam zaprezentować w jakiej formie przychodzą paczki ze sklepu internetowego Renee.pl. Tak zamówiłam buty, ale ostatnie w tym sezonie :D

Zamówiłam sobie dwie pary butów. Espadryle, które mi się marzyły oraz sandałki, takie zwykłe z frędzelkami z przodu. Skorzystałam również z bonu rabatowego 22% od pewnej youtuberki. Także czasem warto tracić czas na oglądanie filmików :P

Paczka przyszła dobrze zabezpieczona folią bąbelkową i owinięta jeszcze czarna folią i taśmami.

A tak pięknie prezentują się kartoniki, w których przychodzą do nas buty! Są piękne i fajne jest to, że można je sobie do czegoś wykorzystać czy coś w nich przechowywać i ładnie to wygląda na półce czy regale. Można jeszcze zamówić różowe, ale ja nie zamawiałam aż trzech par butów, więc wybrałam te... Powiem Wam, że cieszy oko takie zamówienie :) 

Dostajemy też fajne naklejki. Podoba mi się taka polityka firmy. Zawsze to jakiś miły dodatek!

I jeszcze tak miło :)


A takie zamówiłam buty. Espadrylki niestety ciut za duże, ale będę wymieniać. Z sandał natomiast jestem zadowolona :) 


Gorąco polecam Wam zakupy w tym sklepie!

Trzymajcie się :)



2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)