sobota, 26 lipca 2014

mix ;]

Cześć!
Ostatnio wydarzyły się nienajlepsze rzeczy, jednak wczoraj się odrobinę przejaśniło i chyba jednak będzie dobrze. Właściwie to jeszcze nie wiem, bo dopiero dochodzę do siebie, ale mimo wszystko chyba będzie tylko lepiej. Dziś wrzucam mały mix zdjęć i pokrótce opowiem co tam :)


Od wczoraj popijam wodę smakową przygotowaną samodzielnie. Użyłam mrożonych truskawek, cytryny i borówek amerykańskich. Cytryna jednak zdecydowanie zdominowała napój, ale nie szkodzi. Byliśmy też wczoraj z moim psem u weterynarza na bezpłatnym badaniu uzębienia z Pedigree, Prezes został zdiaagnozowany, dostał 3 paczki dentastixów, a my wzieliśmy udział w loterii i wygrałam rabat do Empiku. Dzisiaj mieliśmy być na weselu u kuzyna Mateusza. Niestety musieliśmy odwołać nasz przyjazd, bo Mati ma pewien zdrowotny problem i nie za bardzo by się mógł na tym weselu choć trochę pobawić. Ja dzisiejszy dzień spędziłam na kąpielisku z przyjaciółką :) Wyjątkowo dużo jak na mnie siedziałam w wodzie i zrelaksowałam się. Po powrocie zjadłam sobie dobrą kolację pełną witamin. Przemogłam się nawet do grejpfruta! A tak strasznie się bałam, że po prostu nie dam rady go zjeść. Jednak okazał się zjadliwy! Ale i tak musiałam dosypać trochę cukru ;p

Myślę, że na dziś to już tylko domowe spa i dobra książka.
Odezwę się rano, trzymajcie sięę!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)