piątek, 11 lipca 2014

lipcowy Avon

Początkiem lipca przyszły do mnie pierwsze zakupy z Avonu. Będę jeszcze robić kolejne zamówienie, więc pewnie Wam coś jeszcze pokażę. A co zamówilam? Zdecydowałam się na mleczko do opalania w sprayu spf 15, dodatkowo do stóp zakupiłam pedikiur doskonały i choć wiem, że mam w domciu jeszcze dwa peelingi do stóp to ten wydał mi się taki wielozadaniowy, a cena za taką jego ilość byla bardzo sympatyczna bo jakieś 8 zł :) Maseczkę błotną do oczyszczania twarzy dostałam za złotóweczkę! Jeszcze jej nie używałam, ale jeśli zużyję, na pewno napiszę o niej w jakimś denku. Saszetkę z próbką kremowego żelu pod prysznic z serii Senses wzięłam ze sobą na wyjazd i zużyłam. Nic specialnego ;p I ostatnią rzeczą jaką zamówiłam jest szminka z Avonu w kolorze Chic! Jest idealna i takiej jeszcze nie miałam i takiej mi brakowało. Podpatrzylam ją u mamy Matiego hehe ;d Świetnie się ją nakłada, fajnie nawilża usta, no i ten kolor świetny! Taki na codzień :)


Usta są takie fajne ciemniejsze wyraźniejsze i po prostu piękne! Polecam :))

Używałyście któreś z powyższych kosmetyków? 



1 komentarz:

  1. ta maseczka jest okej a ja w tym katalogu za złotóweczkę dostałam zieloną maseczkę :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)