poniedziałek, 2 czerwca 2014

Imany ;)

Hej!
Kontynuując muzycznie pragnę Wam przekazać czego ostatnio sluchałam. Na pewno większość z Was kojarzy słynne You Will Never Know, ale czy znacie inne piosenki z tej płyty? Ja się na nie natknęłam na... wfie! xd Tak byłam odrabiać wf i zawędrowałam na body&mind, gdzie pod koniec była włączona muzyka tak, żeby poleżeć i się porelaksować. Najpierw leciała znana mi piosenka, ale później już inne. Jednak słysząć dokładnie tę samą manie gry na gitarze stwierdziłam, że to musi być jednego artysty. W domu po uslyszanych strzępkach słów jakoś to odnalazłam i jestem bardzo zadowolona, że jest muzyka, przy której łatwo się relaksuję, a nawet potrafię czymś zająć!



piosenka uslyszana na zajęciach ;)

Bardzo Wam polecam cały album, który macie tutaj:

Dziś mam tylko wf i psychologię! Ah jak pięknie! Jednak na jutro trzeba zrobić projekt z żywienia i pouczyć się porządnie na enzymologie. W środę i czwartek też mam zaliczenia i nie wspomne już o sprawozdzaniu i jakiejś pracy pisemnej. Także mam co robić. Ale już w czwartek wieczorem będzie na prawdę fajnie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)