sobota, 10 maja 2014

trampki i zdechły akumulator ^^

Hej!
Jak tam u Was? U mnie dzień zapowiada się miły ;) Póki co troszkę sprzątam, zjem coś. Koło 17 zamierzam wyjść w miasto bo dzieje się dziś w Opolu całkiem sporo rzeczy. Są dni kultury, a jednocześnie piknik europejski, także atrakcji nie jest mało. Jednak najlepsze dopiero wieczorem. Po 18ej zaczyna grać Jamal, a później Coma! Ma być bardzo dużo ludzi, ja mam nadzieję, że spotkam kogoś fajnego i będzie co robić. Wczoraj byłam na małych zakupach, łaziliśmy sobie z M. Ale wracając na parking mieliśmy niezły zonk. Padł nam akumulator! Także była przygoda. Na szczęście jakiś pan taksówkarz miał te całe klemy i pomógł nam odpalić. Pozdrawiamy!

Urodzinowe, białe, mega wygodne :)

Cholera, na uczelni zaczyna się ostatnia prosta. Ja muszę jeszcze dzisiaj wziąć się w garść, bo mam dużo do nadrobienia. Wczoraj wszystko przeanalizowałam i zaplanowałam. Szkoda, że w działaniu nie jestem tak dobra jak w planowaniu działania, ale to nic ;D

Miłego dnia kochani!!! :)

6 komentarzy:

  1. Wlasnie chce kupic podobne trampki

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam trampki! łącze je z czym się da :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc mam nadzieję, że wieczór był udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne trampki ♥♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne trampeczki (: Ja muszę sobie zakupić nowe (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)