piątek, 2 maja 2014

koktajlowo ^^

Hej!
Wczoraj zrobiliśmy sobie na deser koktajl truskawkowy! Mama miała mrożone truskawki, troszeczkę się rozmroziły, ale nie do końca, żeby był taki efekt zimnego koktajlu. Potraktowaliśmy je blenderem i już. Trochę cukru. Choć ja lubię taki kwaskowy posmak no i jak ktoś chce to jeszcze śmietany. Ja jednak wole same truskawki. Skusiłam się jedynie na bitą śmietanę na wierzch i startą czekoladę :))

był pyszny i gęsty! 

a taki jedliśmy obiadek ;p

Ogólnie to niedawno wstałam. Zaraz się jednak chcemy z Matim zbierać i iść na pobliskie osiedle, gdzie z okazji majówki dzieją się jakieś tam fajne rzeczy. Jak się dowiedziałam będzie tam można oglądać pokazy jazdy konnej (w tym m.in tańca na koniach w wykonaniu amazonek, potyczki kawalerii z oddziałem bolszewików, skoki przez przeszkody) pokazy władania bronią białą a także wziąć udział w zabawie tanecznej. Także myślę, że fajnie pójść i zobaczyć :) 

a wieczorem może jakaś impreza? ;d

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam koktajle, ale mam jedną zasadę, aby nie dodawać do nich cukru, ponieważ owoce same z siebie dają słodycz : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu planuję zrobić sama taki koktajl (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi apetytu na koktajl zrobiłaś hihi

    Nowy post u mnie z korzyściami dla wszystkich wystarczy poklikać w linki !!! http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm wygląda smakowicie :)
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm ale mi narobiłaś smaka *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)