sobota, 3 maja 2014

avon !

Hejjjj!
Ostatnio jakoś dużo częściej zamawiam z Avonu. Albo zamawiam, bo wychodzi mi za pół darmo, czasem coś się skończy, czasem fajna cena, a czasem jest jakaś nowość i tak z każdym katalogiem zawsze znajdzie się coś, że mam ochotę zamówić :)

1. Peeling do twarzy - kosztował chyba 5,99 zł, ale jako, że ostatnio poszukuje czegoś fajnego do twarzy, zdecydowałam się zakupić. Na razie używam żelu do twarzy z Biedry z peelingującymi drobinkami. No ale ciekawa jestem tego granatu ;)
2. Nawilżający krem do stóp z algami - brakowało mi takiego kosmetyku, posiadam peeling z fmu, ale przyda się po nim coś łagodzącego, 6,99 zł
3. Supertrwała szminka do ust koloru Fierry Red - ahhh w końcu mam prawdziwą czerwoną szminkę, nawet zaskoczyło mnie to, że całkiem pasuje mi taki kolor, kosztowała 9,99 zł i fajnie się trzyma na ustach
4. Mgiełka do ciała Mango i Granat ;) Cudowny zapach, będzie super na wiosnę-lato, 6,99 zł
5. Poczwórne cienie do oczu Berry Love - bardzo podoba mi się kolorystyka, dobra do moich oczu, fajny pigment i wygodne opakowanie :)) 22,99 zł

zbliżenie na kolory cieni i szminki

Za całość powinnam zapłacić ponad 50 zł, ale uwzględniając zarobek dałam 20 zł. Także Lubię To :)

Lubicie firmę Avon?
Jeśli jest tu ktoś z Opola i nie zna żadnej konsultantki to można się ze mną skontaktować!


8 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie kolorki cieni :) Ciekawa jestem jak szmineczka na ustach się będzie prezentowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fruxolina.blogspot.com/2014/05/zabawa-p.html#comment-form

      Usuń
  2. daj znac jak ci się ten peeling sprawdził ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zamawiam często z Avon..:(
    Obserwuję i liczę na rewanż

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że Avon ma dużo fajnych kosmetyków, ale nie mam za bardzo u kogo ich zamówić ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam zdania o tej firmie ;) Śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem konsultantką z Oriflame ale muszę powiedzieć że mam też w swojej kosmetyczce bardzo dużo kosmetyków z Avonu. Obecnie używam mgiełki utrwalającej makijaż, mgiełki do ciała bodajże o zapachu mandarynki i goździków, mleczka do twarzy. I mam też szminkę z tej samej serii tylko w kolorze cappucino :) świetne mają produkty i rewelacyjne ceny także zawsze się na coś skuszę :)

    ___________________
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    dodaję do obserwacji ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)