poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Tag dziwnych pytań ; )

Hej!
Zostałam nominowana do Tagu Dziwnych Pytań przez http://anesja26.blogspot.com/ Moim zdaniem nie są one aż tak bardzo dziwne, ale ok. W każdym razie zapraszam do zabawy. Nie będę tagować poszczególnych osób. Po prostu - kto chce :)

1. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Jakoś nie chce mi w tej chwili przyjść do głowy żaden pomysł. Ale na pewno oglądałam kiedyś film, który mnie rozczarował. O np. Kamienie na Szaniec - strasznie spieprzony w porównaniu z książką...

2. Jeśli znajdziesz skarb, to gdzie byś go zakopała?
A kto by zakopywał? :>

3. Co pijesz do obiadu najczęściej?
Bardzo często pije jakiś sok przecierowy typu Kubuś, zdarza się też czasem kompot truskawkowo-jabłkowy.

4. Ulubiony sos do nuggetsów?
Słodko-kwaśny, meksykański lub po prostu ketchup ;d

5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Pierogi ^^ Nigdy nie pogardzę!

6. Jaki film możesz oglądać w kółko i nadal go kochasz?
Marley i ja!

7. Ostatnia osobą którą pocałowałaś lub która Cię pocałowała?
Narzeczony ! :*

8. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie. I jakoś nigdy mnie to nie jarało...

9. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago do magazynu?
Nie, nie pozowałam i do magazynu też raczej bym nie chciała. Ale jako, że nagość i erotyka mnie fascynują artystycznie to na pewno skusiłabym się na sesję tak dla samej siebie...
10. Kiedy ostatni raz pisałaś do kogoś list na papierze?
Takiego pozytywnego listu to kompletnie nie kojarzę, żebym w ogóle pisała :(


No to by było na tyle. Miłej zabawy :)

1 komentarz:

  1. Może nie dziwne pytania, ale takie które rzadko się zadaje w takich tagach ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)