wtorek, 1 kwietnia 2014

Podsumowanie weekendowych zakupów.

Chciałam Wam pokazać moje weekendowe zakupy, zaczynając od pięknej koszuli na przeuroczej kamizelce kończąc. Rzeczy kupiłam w dwóch sklepach: Reserved oraz h&m. Jestem z tych rzeczy zadowolona, jednak wyczerpałam swój limit i następny raz nie mam pojęcia kiedy sobie coś kupie. Być może jak trafi się coś taniego po 20tym kwietnia. Mimo wszystko cieszę się, że i na to znalazły się fundusze. Nie każdy ma tak dobrze jak ja i nie dostaje pieniążków prawie za darmo. Mam niewiele mniej pieniędzy na samą siebie niż moja mama na siebie, tatę i siostrę. Jednak wydatków zawsze jest tak cholernie dużo... Stwierdziliśmy, że musimy poszukać tańszego mieszkania. Ciężko uzbierać jakieś większe sumy. No a w wakacje na 100% muszę pójść do pracy. Ahh jeśli o to chodzi to jak dla mnie rok akademicki mógłby trwać 12 miesięcy ;D Tak, moje konto stoi otworem!


koszula, czarno-biały zygzak ;d - h&m 39,99 zł
biała bokserka ze złotymi kropeczkami - reserved 24,99 zł


szare leginsy - reserved 29,99 zł
kamizelka - h&m 39,99 zł

Przetrwałam już poranny wykład. Czas zrobić sprawozdanie, ogarnąć to co na jutro, pojechać załatwić jedną ważną sprawę, a wieczór? Wieczór będzie ciężki ;p

P.S. Dziś Prima Aprilis - nabraliście już kogoś? ;DD
Trzymajcie się! :))

1 komentarz:

  1. O mamo! Zupełnie zapomniałam, że dziś Prima Aprilis, dzięki za przypomnienie ;) Fajne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)