środa, 30 kwietnia 2014

'ale ferment!' xd

Hmm. No to się wyspałam. Dobrze tak czasem pospać sobie do 11. Wczoraj długo siedziałam nad sprawozdaniem i szybko padłam - głupia fermentacja mlekowa!. Wcześniej uraczyłam się spaghetti, a podczas pisania jakąś częścią siebie oglądałam z Matim film xd Dziś mam zamiar sobie zrobić labę i przyjemny wieczór, bo jeszcze dzisiaj się poobijam, ale jutro mam zamiar zrobić coś pożytecznego typu porządki w mieszkaniu albo wreszcie nareszcie w notatkach! Muszę wykonać dzisiaj 3 ważne telefony. Zawsze z tym strasznie zwlekam! Nie znoszę dzwonić do urzędów itp. ale żeby mieć problem z zadzwonieniem do jednego znajomego to chyba tylko ze mnie taki alien...

Okej, muszę jeszcze lecieć dzisiaj na ostatnie zajęcia z mikrobiologii przed długim weekendem. Ciekawe co tam znowu śmierdzącego będzie na pracowni lol!

trolololo ^^

Miłego dnia kochani! Dziś popołudniu przyjdę z denkiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)