poniedziałek, 17 lutego 2014

quest dla Was!

Słuchajcie :) Na początek chciałabym powiedzieć, że kochani jesteście, bo ledwo wróciłam, wrzuciłam 2 notki na krzyż, a tu 200 odwiedzin w ciągu dnia! Kompletnie się nie spodziewałam. Bardzo więc dziękuję. Motywujące :)

Dziś mam dla Was zadanie. Ponieważ moja kreatywność nie powala, chciałam Was poprosić o pomysły. Moi rodzice jutro(!) obchodzą rocznice ślubu. Oczywiście tyle lat ile mam ja ;DD Chciałam im zrobić antyramę ze zdjęciami, jednak nie mam do nich dostępu, bo są na lapku. Macie jakiś fajny i szybki pomysł co fajnego można dla nich zrobić? Może wy kiedyś zrobiliście coś co mega ucieszyło Waszych rodziców? Czekam na burzę mózgów :D

fotka przeklejona z dawnego fotobloga.

p.s. Taki żarcik: Jaka jest miłość małżeńska? On ją kocha za.żarcie, ona jego za.wzięcie! ;D

Uuu. za tydzien moi przyszli teściowie poznają moich rodziców :OOO Może ktoś z Was wie jak sie ewentualnie do takiej ekstremalnej sytuacji przygotować :D?

Baj!

3 komentarze:

  1. unikaj tematów politycznych xD

    a co do rodziców - zabierz ich na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do teściów... ;) Mam nadzieję że się polubią. Znasz jednych i drugich. Polecam tematy w których mają podobne poglądy.
    Rodzicom polecam coś własnego wyrobu. Obojętnie co by to miało nie być mają docenić pracę którą w to włożyłaś ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcie :) http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!
Staram się na każdy odpowiedzieć :)